Twister Chair

Any: 1996

Autor: Mary Dunn – Chicago (EUA), 1950

Objecte domèstic, una butaca, tallada en forma d’escultura, sobre una base arremolinada que li acaba donant l’aspecte peculiar i realista.

L’artista, influenciada per l’art “pop” americà, utilitza el material més primitiu, la pedra, matèria d’un altre temps, amb la seva pròpia personalitat, història i secrets.

Una exploració dels sentiments a través de la forma, la llum, les línies  i l’espai.

Objeto doméstico, una silla, tallada en forma de una escultura sobre una base retorcida que le da un aspecto peculiar y realista.

La artista, influenciada por el Pop Art americano, utiliza el material más primitivo, la piedra, material de otro tiempo, con su propia personalidad, historia y secretos.

Una exploración de los sentimientos a través de la forma, la luz, las líneas y el espacio.

A domestic object, an armchair, cut in the shape of a sculpture, on a swirling base that ends up giving it a peculiar and realistic look.

Influenced by the American Pop Art, the artist uses the most primitive material, the stone, material from another time, with its own personality, history and secrets.

A feelings exploration through forms, lights, lines and space.

L’objet domestique, un fauteuil, taillé en sculpture, sur une base tourbillonnante qui lui donne un aspect singulier et réaliste.

L’artiste, influencée par l’art “pop” américain, utilise le matériau le plus primitif, la pierre, le matériau d’un autre temps, avec sa propre personnalité, histoire et secrets.

Une exploration des sentiments à travers la forme, la lumière, les lignes et l’espace.