Esquelets crisàlida

Any: 1994

Autor: Albert Casañé – Hospitalet de Llobregat, 1961

Sinuoses línies de ferro perforades on les ombres s’hi filtren dins la immensitat de l’espai per projectar-se en la paret de pedra.

Tridimensionalitat com a receptacle de fragilitat i, a la vegada, consistència. Formes simples que contenen un missatge complex que envolta una reflexió sobre el misteri de l’origen i la força de la creació.

Estructures lleus i de dolça fragilitat, com coladors totèmics que s’apropien de les lleis físiques de la gravetat i ens empenten cap a l’infinit, més enllà del pur plaer visual.

Sinuosas líneas de hierro perforadas donde las sombras se filtran en la inmensidad del espacio para proyectarse en la pared de piedra.
Tridimensionalidad como receptáculo de fragilidad y, a la vez, consistencia. Formas simples que contienen un mensaje complejo que rodea una reflexión sobre el misterio del origen y la fuerza de la creación.
Estructuras ligeras y de dulce fragilidad, como coladores totémicos que se apropian de las leyes físicas de la gravedad y nos empujan hacia el infinito, más allá del puro placer visual.

Sinuous perforated iron lines where the shadows seep into the vastness of space to be projected on the stone wall.
Three-dimensionality as a receptacle of fragility and, at the same time, consistency. Simple forms that contain a complex message that surrounds a reflection about the mystery of the origin and the strength of creation.
Light and sweet fragile structures such as totemic strainers that appropriate the physical laws of gravity and push us into infinity, beyond pure visual pleasure.

Sinueuses lignes en fer perforées où les ombres sont filtrées dans l’immensité de l’espace pour se projeter sur le mur de pierre.

Tridimensionnalité comme réceptacle de fragilité et, en même temps, consistance. Formes simples contenant un message complexe qui entoure une réflexion sur le mystère de l’origine et la force de la création.

Des structures légères et de douce fragilité, comme passoires totémiques qui s’approprient les lois physiques de la gravité et nous poussent vers l’infini, au-delà du pur plaisir visuel.